vrijdag 22 mei 2009

Mandy



Hallo Aukje, Maureen en alle andere mensen die veel voor mij gedaan hebben.

Op 30 april kwam ik aan samen met Olga en Moss.
Ik was natuurlijk heel nieuwsgierig wie mijn nieuwe vrouwtje zou gaan worden.

Ze was samen met het vrouwtje van Moss op het vliegveld.
En wat zijn we gelukkig nu.
Ik woon samen met 6 griekse vriendinnetjes en een spaanse.
Ik was nog geen 10 min. in mijn nieuwe huis of ik vond het allemaal helemaal te gek.
Vooral het eten vind ik geweldig. Ik begin al een normaal buikje te krijgen en mijn ribbetjes zijn al minder voelbaar hoor.

Ik ben helemaal blij om in nederland te zijn. En ik was prachtig schoon toen ik aankwam in Brussel.
Met een stoere zakdoek om ging ik naar mijn nieuwe huis en daar was een welkomscommite van al mijn vriendinnen.
Even ruiken en joppie naar buiten om te spelen.
Ik voel me zo ontzettend thuis en ik ben super gelukkig.
Ik krijg elke dag Carnibest om te eten en dat is het lekkerste wat ik maar bedenken kan. lekker vers vlees. Dus ik krijg al echt spieren.

Nou dit was het wel voor nu. Ik ga weer even spelen hoor. en bedankt dat jullie dit allemaal voor me gedaan hebben.
Ik kom je zeker opzoeken 30 mei.
Ik ben zeker van een fijne toekomst.

groetjes van Mandy, die nu Dipla heet (maar ik kom ook aansnellen als je pipi roept.)

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.