zondag 9 mei 2010

Maco 1 jaar!

Berichtje van 6 mei 2010:


ik wou even mededelen dat vandaag onze schat Maco 1 jaar is ! dus groot feest en een mooie lekkere hondentaart voor onze brave schat !Het gaat nog steeds heel goed met Maco, is heel lief , kan het goed vinden met kinderen, die kunnen hem zelfs vasthouden als we wandelen  zo braaf is Maco !In het park heeft hij heeeel veel vriendjes en honden die hij niet zo mag laat hij dan ook netjes links liggen.Laatst was Maco nog aangevallen door een pitbull maar gelukkig niets aan de hand ! Alleen ik, een flinke blauwe plek op mijn scheenbeen. Maar liever ik als Maco dus nou weet Maco als hij die hond ziet gaat Maco de andere kant op, slim hondje hoor die Maco !

Oooh en Maco heeft ook het water ondekt!  Mr. loopt hier gewoon de sloot in om er een stuk riet uit te trekken, haalt ook geregeld vissen uit het water , je lacht je rot met hem ! Ik zei al , het is geen spanjaard maar een volendammer hahahaha! Maar als Maco dan vervolgens gedouched moet worden..... gaat Mr. heel braaf op zijn plaats liggen !

nou verder weet ik op het moment niet zo veel te vertellen , het gaat gewoon heel
goed met onze grote vrolijke vriend

groetjes van ons,

Marcel en Jolanda

en een poot van Maco !

1 reacties:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met zijn verjaardag en wat is hij groot en mooi
Het lijkt wel een duitse dog
nou een lieverd is het zeker als ik het zo lees
een hele grote knuffel voor deze kanjer
lieve groet yvon

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.