woensdag 18 februari 2009

Paqui






Hallo, hier ben ik dan.
Paqui is mijn naam en zaterdag 7 februari ben ik samen met Iss, Esperanza en Anna op Schiphol aangekomen.
Wat een reis, ik was er erg van onder de indruk. Daar sta je dan in een andere wereld. Wordt je opgetild zodat ze me allemaal konden zien.
Toen zag ik mijn nieuwe baasjes. Zij zeiden dat ze heel blij met me waren en knuffelden we meteen met elkaar. En dat doen we nog steeds.

Dezelfde avond dat ik aankwam mocht ik bij mijn baasjes op bed slapen. Wat een luxe. Ik heb geslapen als een roos. En toen ik ’s morgens wakker werd sprong ik van blijdschap als een jong veulentje in de wei.

Eten doe ik wel, maar heel kleine beetjes. Maar ik ben wel gegroeid. Ik ben al een paar ons aangekomen. En dat vinden mijn baasjes geweldig.
Ik vind het nog niet zo leuk om buiten in mijn tuigje te lopen. Eerst moet ik 10 minuten zitten en dan nog met moeite wil ik lopen, soms wil ik wel rennen. Ik ben me er eentje.
Poepje doen buiten, maar mijn plas nog op de krant bij de voordeur. Ja, we hebben geen tuin en ik moet dus met de lift van vier hoog. Maar toch zal ik het wel leren hoor.

Ik ben heel benieuwd hoe het met mijn lotgenootjes van 7 februari gaat. Samen met mijn baasjes heb ik naar alle foto’s op de site gekeken die bij de aankomst gemaakt zijn.
Schitterend he.

Ik ben heel dankbaar dat er zoveel mensen zich vrijwillig inzetten om zulke moppies als wij toch aan een goed tehuis te kunnen helpen. Aukje, Maureen, Meta Reurink, Sylvia van het huisbezoek en natuurlijk Jesus, Ana en de anderen in Spanje en iedereen in Nederland die zich hiervoor inzetten.

Heel veel groetjes en een stevige poot van Paqui

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.