woensdag 18 februari 2009

Pumuky

klik op foto voor slideshow van de aankomst van Pumuky in december.
nog een ongeplaatst bericht van rond de jaarwisseling:
Hallo allemaal,

Op zaterdag 13 december vertelde mijn mama mij dat we weer een hondje zouden krijgen. En wat voor eentje, een kleine teddybeer. Ik hield al van hem vanaf het moment dat mijn mama zijn foto op de computer liet zien. Wat werd dat spannend zeg. Eerst moesten we wachten tot we bericht kregen dat we hem gereserveerd hadden. Natuurlijk moest ik het op school gelijk vertellen want wat was ik blij. En dan kregen we ook nog te horen dat we wel tot januari moesten wachten want dan zou hij pas komen. Dat duurde voor mij (ik ben 6 jaar) veel te lang. Toen duurde het ook nog zo lang voordat het huisbezoek eindelijk kwam. Weer al wachten gek werd ik ervan. Maar gelukkig gaf ons dat de tijd om een nieuwe naam te bedenken want Pumuky vind ik echt te moeilijk. Hij heet nu dus Timber. Toen het huisbezoek eindelijk kwam lag ik al in mijn bedje en spannend dat ik het vond. Zo spannend dat ik mijn bed uitkwam om te vragen of we het hondje kregen. Je snapt dat ik wel een beetje teleurgesteld was toen mijn mama mij vertelde dat ze het nog niet wist. Helaas sliep ik al toen mama het hoorde, misschien maar goed ook want ik denk dat ik dan niet meer had kunnen slapen van de spanning. Want toen mama hoorde dat we het hondje kregen kreeg ze ook gelijk te horen dat we hem zaterdag 20 december om half zes mochten ophalen op Zaventem. En dat duurde lang voordat we weg konden, want mama had me 'sochtends verteld dat we het hondje mochten halen. Op het vliegveld kregen we te horen dat de vlucht vertraagd was met 3 kwartier, nou toen had ik het echt gehad en wilde ik naar huis. maar gelukkig zijn papa en mama niet gegaan. Wel was ik even een beetje verdrietig want het duurde heel lang voordat de bench met Timber openging. Ze deden natuurlijk eerst de andere bench open. Gelukkig snapte de mevrouw die de hondjes opving dat ik wel heel erg naar mijn hondje verlangde, dus vroeg ze aan mijn welk hondje voor mij was en deze pakte ze dan ook meteen. Nu kon het knuffelen beginnen, gelukkig knuffelt hij graag. Ik heb nu kerstvakantie dus je snapt wel wat ik nu lekker doe. Maar ik kan ook niet wachten tot de school weer begint want ik wil mijn hondje dolgraag aan mijn juffen en mijn vriendjes en vriendinnetjes laten zien op school. Ik ben benieuwd wat die ervan vinden.

Groetjes Megan (6 jaar)

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.