woensdag 22 oktober 2008

El abuelo del Refugio

Hallo, is mijn naam Robustiano… Robus voor vrienden, en ik zoek peetouders. Nu mijn vrienden Bala en Duque er één hebben, ben ik stikjaloers. Ik ben een oude hond, hoewel zeer, zeer sexy. De meisjes struikelen over hun pootjes van verliefdheid op mij.
Toen ik twee jaar geleden bij het asiel aankwam was ik zeer ziek. Maar ik ben weer helemaal beter dankzij allerlei drankjes, pillen en zalven. Mijn batterijen zijn weer opgeladen en… hier ben ik!
Ze noemen mij hier de koning van het asiel, want ik ben de knapste en echte komiek. Ik laat me graag omringen door jong vrouwelijk schoon; mijn meisjes heten Hannah, Hilary en Mirella. Sinds ik van Serafina, mijn ex, scheidde moet ik me gewoon met jonge dames omringen.

Dus dames (en heren) in Holland grijpt uw kans om deze knappe jongen te sponsoren!
Gracias Robus (15 jaar oud)

PS. Ik houd van lekkernijen en ingeblikt hondvoedsel.

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.