zondag 3 januari 2010

Gelukkig 2010 van Fé


Hallo lieve Granada-Padul- mensen!

Mijn baasjes en ik willen iedereen een heel fijn 2010 wensen. We hopen dat iedereen van de kerstdagen heeft genoten. Ik heb dat zeker gedaan!!! Ik woon nu sinds een maandje in een nieuw huis. Ik moest daar wel even aan wennen...de eerste nacht vond ik het best spannend en ben ik heel hard gaan piepen. Gelukkig mocht ik toen voor een nachtje bij mijn baasjes slapen. Daarna was de spanning een stuk minder en sliep ik weer alleen. Ik ben heeeeeeeeel erg blij met de tuin, daar ren ik hard in rond. Gaten graven in het gras vind ik het leukste om te doen, mijn baasjes vinden dat wat minder! Ik kijk als ik in de tuin ben ook altijd even hoe het met mijn konijnen-vrienden gaat, daar ben ik gek op! Alle beestjes (en mensen) in huis krijgen van mij een lik over hun neus.
Ik heb sinds ik in mijn nieuwe huis woon geleerd om zonder mijn bench te slapen! Mijn baasjes hebben de bench ver weg op zolder gestopt en ik doe het hardstikke goed!!! Het ging even mis toen mijn baasjes een grote boom in de kamer hadden gezet met allemaal ballen en slingers erin. In de nacht ben ik stilletjes naar de boom gegaan en heb ik alle ballen eruit kunnen halen, zelfs de ballen die heel hoog hingen!!! Blij met mijn prestatie ben ik alle ballen gaan merken. Dat deed ik door er allemaal gaatjes in te bijten met mijn scherpe tanden. Gelukkig waren de ballen hond-proof!!! Mijn baasjes vonden mijn actie niet zo geslaagd en moesten allemaal nieuwe ballen kopen. Deze heb ik, om hen een plezier te doen, maar heel gelaten. Genoten heb ik van de sneeuw!!! Ik houd ervan om erin te rennen en graven. Af en toe maak ik dan een mooie sliding. Gelukkig mocht ik heel vaak en lang in de sneeuw spelen. Vooral spelen met andere honden vind ik leuk. Vooral als ik het hardste kan rennen (wat meestal het geval is.)
Ik heb mij een paar keer op de foto laten zetten. Ik ga dan netjes zitten tot mijn baasje zegt dat het klaar is. Het idee met de kerstmuts vond ik zelf iets minder, dat kun je op de foto vast wel zien;)!

Heel veel liefs van Fé en een poot van mijn baasjes (Judith en Evelien)

2 reacties:

Yvonne de Groot zei

OP de foto goed te zien dat de kerstmuts niks was maar de foto"s in de sneeuw heerlijk!Wat leuk te lezen dat het zo goed gaat .knuffel en liefs yvon

Anoniem zei

Happy New Year also to you, from here we remind you a lot. With love. Rocío

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.