donderdag 28 januari 2010

Sherlock


Vlugger dan verwacht kwam Sherlock maandagavond bij ons. Ook de paar dagen wachten was spannend en zit je te denken hoe zal het samen met Perra gaan die we ruim een jaar geleden vanuit Spanje kregen. Omdat Perra een geweldig probleemloos, super hondje is maar ook wel verwend is,is het maar afwachten en…….het gaat goed met die twee.

Sherlock is een lieve, vrolijke hond en voelt zich aardig thuis,is wel wat drukker dan Perra maar hij is ook nog jong.Waarschijnlijk vindt hij mijn behang smerig want probeert af en toe het nat te plassen maar was nog steeds op tyd om te waarschuwen. Je kan hem dat ook niet kwalijk nemen als je uit een hok komt. HIJ rook weer zo lekker en was goed verzorgd toen hij kwam.


Wij hopen dat hij het samen met zijn Spaanse vriendinnetje erg naar zijn zin mag hebben Ik laat snel weer iets weten .Wij zijn erg blij met hem hoor en ik hoop hij met ons.

Lieve groetjes en vette lebber van Perra en Sherlock

2 reacties:

mireille zei

Gefeliciteerd!!! met de komst van Sherlock. Wat fijn dat Perra er een vriendje bij heeft. Ik kan me voorstellen dat je even in spanning zit hoe het zal gaan, maar elke keer hoor je weer die bevestiging hoe goed onze Spaanse honden vrienden het doen!! Geweldig!! Ik heb er ook nooit spijt van gehad dat we Miquel later als 2e spaanse hondje in ons gezin hebben opgenomen, naast Pinocchio. Ik kan het iedereen aanraden, ze hebben zoveel plezier samen en 2 is zo gezellig!!! Het liefst wil ik wel 10 honden, maar helaas is dat niet mogelijk.. Maar ik wens jullie het allerbeste met het geweldige koppel en 2 poten van Pinocchio en Miquel!!! Groetjes..

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de komst van Sherlock!
Wat ontzettend leuk dat Perra nu "een broertje" heeft!
Ze lijken ook op elkaar qua vacht en kleurencombinatie, mooie match!
Heel veel geluk met deze twee kanjers!

Hartelijke groet,
Marielle (baasje van Storm, voorheen Marcelo)

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.