zondag 30 augustus 2009

Bebe nu Pepe


Vervolg van de belevenissen van kleine Pepe en Stella.....

Heb je wel eens van een hondentsunami gehoord, nou dat was hier net. Als wij gaan eten gaan ze allemaal even in het achtergedeelte van de keuken , want ons aller Stella springt bijna op tafel als we gaan eten en nu is ze dat gewend, even met z'n allen in de keuken. Pepe vond dat even niets maar Stella en Chris waren er ook dus oké, na het eten krijgen ze dan een beloning en gaan ze weer los, dan krijg je een honden tsunami. Ze overspoelen de kamer met zo'n enthousiasme alsof ze dagen zijn weggeweest en het was maar een kwartiertje. Pepe komt tussen die twee grote net zo hard aangerend, z'n oortjes flapperend, maar wel als eerste bij mij op de bank, net voor dat Stella er is, hoogst irritant vindt ze.




Vanmiddag was er even een moment van rust, Stella vindt de mand van Pepe het allerlekkerst , geen gezicht want ze past er alleen met haar kopje in. Nu ik dit aan het mailen ben, ligt Pepe zo bij me. Soms wil hij aandacht van Chris en dan draait Chris op een gegeven moment zijn kop om. Voor Pepe geen probleem dan spring je gewoon over hem heen. Het gaat dus goed!


liefs Marianne







1 reacties:

Anoniem zei

Hallo Marianne

Fijn dat het zo goed gaat bij je! Gelukkig is Bebe nu ook onder dak, blij toe. Weet je nog hoe geroerd we allemaal waren op Schiphol toen Stella aankwam?
Fibi gaat ook steeds beter! Ik weet wat je bedoelt met die tsunami, ik ken dat als ik ze alle vier eten wil geven echt een toestand maar wel lachen... Vanavond ga ik met Alexia (mijn eerste GP hondje) naar training (gehoorzaamheid) want ik ben van plan flyball met haar te doen, ze is zo snel en lenig! Hartelijke groet van Lili

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.