vrijdag 28 augustus 2009

Weer geweldig nieuws over Stella

Ingezonden bericht:

Hi Aukje,
Zou je aub voor mij Jesus en Ana heel erg willen bedanken voor alle zorg,die ze voor Stella hebben gehad ,wij zijn zo dankbaar dat ze in ons leven is gekomen.

Het gaat goed met Stella, of te wel Zahra. Ze is heel vrolijk loopt kwispelend door het huis en begroet iedereen die binnen komt. Ze is echt heel erg lief en blij,maar ook ondeugend. Dat is juist zo leuk. Ze rent door het huis met een balletje,laat het vallen en stormt er dan meteen weer op af. Als ik bezig ben, dan ligt ze in haar mand. Als ze nu een koekje krijgt, brengt ze die soms naar haar plek. Ze heeft ook een kluif en die wordt verdedigd, maar alleen tegen Christopher, Pepijn mag haar knuffelen, dan is ze ook heel voorzichtig maar heeft Pepijn een snoepje dan weet ze die heel voorzichtig te ontfutselen.

Vanmiddag zijn we naar de dierenarts geweest,om haar even kennis te laten maken. Onderweg daar naar toe, misschien 5 meter bij ons huis vandaan, ging ze liggen ze deed geen stap meer. Ik ben toen terug gegaan en heb Chris gehaald en toen rende ze weer mee. Bij de dierenarts is Chris ook eerst naar binnen gegaan. Ze is zo gezond !!! Wat hebben Jesus en Ana goed voor haar gezorgd, het zijn heel bijzondere mensen die ik dolgraag wil helpen. Alleen was haar chip er weer uit, dat gebeurt soms, en heeft ze een nieuwe gekregen, en op haar linker pootje heeft ze een hard knobbeltje. Wij wisten niet wat dat was, maar volgens de dierenarts zit daar nog een kogeltje. Zolang ze er geen last van heeft kan het blijven zitten .
Marianne

Asmara ..... ik ben heel blij met Stella! Ze is mijn beste vriendin. Ze ligt altijd bij mij als ik speel

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.