dinsdag 25 augustus 2009

Nathalie



Het baasje van Nathalie schreef ons het volgende:

Wat een bijzondere dag was Zaterdag de 22e Augustus voor ons gezin. Vorige week kregen we te horen dat op mijn verjaardag Nathalie naar Nederland zou komen. Een beter verjaardagscadeau kan je je niet wensen!

Vrijdagavond nog even de laatste inkopen gedaan bij de dierenwinkel en we waren er klaar voor. Zou ze er echt zo uit zien als op de site en zou ze echt zo lief zijn als werd beschreven?

Het moment dat de benches door de deuren kwamen zag ik het snoetje van Nathalie al nieuwschierig kijken. We waren gelijk verkocht, wat een moppie. Geweldig om haar daarna in je armen te kunnen sluiten. Ook voor de kinderen was het nu eindelijk echt!

Zoals ik hoopte dat het hondje zou zijn zo is Nathalie.
Een en al vrolijkheid, aanhankelijk, trouw, een hartje van goud, alsof ze er altijd al bijgehoord heeft. Het is echt ongeloofelijk hoe relaxed ze is en hoe ze zich voegt in ons gezin. Ik kan bijna niet geloven dat ze van de straat komt want het is gewoon een goed opgevoed hondje. Zaterdagavond was er natuurlijk wat bezoek, die allemaal naar het hondje wilde komen kijken, Nathalie vindt alles leuk en geweldig en begroet iedereen of ze diegene al jaren kent.Zondag heerlijk gewandeld in de duinen,het is een genot om Nathalie te zien ravotten met de kinderen.

Ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk dat jullie zo wel een aardig beeld hebben van hoe we het met elkaar hebben. Nu ik dit stukje typ ligt ze aan mijn voeten want inderdaad Aukje, zoals jij al zei,ze wijkt voorlopig nog niet van mijn zijde.

Iedereen alvast van harte bedankt en wie weet tot ziens op de adoptantendag.

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.