dinsdag 1 september 2009

Pachi voelt zich een koning te rijk


Onderstaande kregen wij (met vertraging, door mailstoringen) binnen.
Kleine, grappige Pachi heeft zijn "kingdom" gevonden.

Met Pachi gaat het fantastisch en ik denk dat meneer inmiddels wel in de gaten heeft dat dit hier zijn huisje is. Hij gaat nu ook op ontdekkingsreis en voelt zich een koning te rijk. En elke keer als hij naar huis loopt, bij ons op de galerij, dan loopt ie heel parmantig en statig naar de deur toe. Al met al gaat het heel goed met Pachi, we houden jullie op de hoogte!!



Hieronder het mailtje wat mijn vriendin heeft geschreven voor het Blog.

Hier ook een tekst van het vrouwtje van Pachi!! Hij begint zich nu een beetje thuis te voelen.

In het begin was hij tegen iedereen alleen maar lief, ik denk nog steeds wat bang dat we misschien weer weg zouden gaan. Nu begint hij in de gaten te krijgen dat als het baasje in de ochtend weg gaat, hij s' avonds ook weer terug komt. De eerste dagen piepte hij als ie wegging en nu niet meer. Hij weet ook dat het kindje tussen de middag en na school met hem komt spelen en ik ben nu z'n vaste basis. Ik ben altijd thuis en we lopen dus veel buiten. Hij krijgt ook door dat plassen en poepen buiten moet en geeft dit aan door bij de deur te gaan staan.

Hij is zo grappig! Alles is nog nieuw: eenden, kippen en vogels, hij schrikt, maar wil ook alles leren kennen. Hij is gek op andere hondjes en gaat helemaal door het lint en wil dan zo graag spelen!!

De eerste 2 dagen droomde hij ook veel met piepen, maar dat is nu ook over!! Hij speelt, gaat z'n eigen gangetje en is nu meer en meer zichzelf aan het worden!

Wij zijn ook al helemaal verliefd aan het worden. Het moest wel even groeien, want ik ben nog zo aan m'n ouwe trouwe maatje gehecht! Gringo was bijna 13 jaar bij ons maar dat gevoel begint nu ook voor Pachi te komen, we gaan echt van dat beessie houden. Ik kan het verlies van m'n ouwe trouwe maatje nu beter een plekje geven en ben blij dat ik deze Spanjool ook een warm en liefdevol nest kan en mag bieden!! Ja dit was een goede keuze er is weer leven in huis en dat heb ik toch erg gemist!!!Het is ook echt nog een baby dus knuffelen doen we de hele dag door, heerlijk!! Hij slaapt lekker aan ons voeteinde en is dan helemaal ontspannen, alles slap!
Die oren zijn te gek, daar zijn we echt helemaal weg van, zo grappig je wordt er echt vrolijk van!!

Ik kon jammer genoeg niet op schiphol zijn, want precies die nacht om 3 uur belde m'n zus dat de weeën waren begonnen. Aangezien ik bij de bevalling mocht zijn ben ik daar s' nachts naar toe gegaan. Twee nieuwe baby's in de buurt, want s' middags mocht ik mijn baby Pachi in m'n armen sluiten!

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.