zaterdag 17 april 2010

hoe trouw kun je zijn........

mijn baas!!!!!!!!
 
ik snap er helemaal niks van
7 lange jaren leefden we samen
7 lange jaren gaf ik je mijn liefde en trouw
ik snap er helemaal niks van
Waar ben je nou?
ik ben van slag, ik snap er helemaal niks van
je huis was helemaal leeg en mij had je achtergelaten in de   buiten kennel
ik snap er helemaal niks van
ik heb je geroepen, dagen lang, niet alleen omdat je me vergeten was eten te geven ...ik snapte het niet
de buurtgenoten stonden te schreeuwen tegen me en schopten tegen mijn kennel omdat ik huilde...huilde om jou
ik snap het niet
ik heb toch niks fout gedaan
hoe kan je na 7 jaar zonder mij weggaan
je hebt niet eens gegroet.
de pijn die ik voel is zo vreemd, zo leeg
ben je me vergeten soms?
ben je ook opzoek naar mij?
heeft mijn leven nog wel zin?
ik snap het niet..
 
gelukkig haalde iemand me uit de kennel en ik hoopte naar jou gebracht te worden maar dat gebeurde niet
ik ben zo leeg, ik snap het niet
waarom........
mijn dagen vul ik met hoop, in mijn dromen zie ik jou!
mijn uren zonder jou duren zo lang
ik zoek je overal...
denk steeds dat je eraan komt ....maar nee
ik snap er helemaal niks van
inmiddels zijn we ver uit elkaar , maar nog hoop ik je op iedere hoek van de straat tegen te komen
tuur ik over de straten als ik mee mag voorin de auto
denk ik je steeds te zien
gelukkig snappen ze me helemaal en geven ze me alle liefde die ik zo hard nodig heb
ik hoop dat het wat slijt, dat ik door kan met mijn leven al zit de grootste tijd er al voor me op.
lieve baas, je bent me vergeten, je bent weggegaan maar ik wil je zeggen dat ik voor altijd van je hou.
 
  kokie een spaanse cockerspaniel.

0 reacties:

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.