zondag 4 oktober 2009

GEFELICITEERD!!!!!


Dankbaar kijk ik naar haar
Zo lief, onschuldig en klein

Het lijkt al niet meer denkbaar
Hoe het leven zonder haar zou zijn

In haar ogen zie ik trouw
Onvoorwaardelijk is de liefde die ik voel

En groot is mijn respect voor de mensen
Die zich samen inzetten voor Granada Padul

Door jullie had Fé een kans
Door jullie heeft ze het leven

En ik weet dat jullie in de toekomst
Nog vele honden het leven gaan geven

Van harte gefeliciteerd namens ons!!!

Veel liefs van Judith, Evelien en een poot van Fé

1 reacties:

Marlies zei

Wat een mooi gedicht !!!
Ook wij zijn nog steeds heel blij met onze Rozie!!
En ik ben ontzettend blij dat we toen de beslissing hebben genomen om voor een Granada Padul Hond te kiezen !!!!
Ik zou het zo weer doen !

De Groeten aan iedereen
van Marlies, Herman, Pam, Dana, Ward en
ROZIE :)

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.