woensdag 21 oktober 2009

Jayden ( was Maximo)

Hallo vriendjes en vriendinnetjes

Hier eens even een berichtje van mij (Jayden) uit het mooie Leeuwarden. Ben eindelijk helemaal thuis,jongejonge wat was dat even wennen zeg,alles heeeel anders als in het warme Spanje.
Ben me toch wel helemaal rotgeschrokken hoor,toen ze me in de bench deden en dat ik in een heel groot ding,bleek een vliegtuig te zijn,schoven.Wat een lawaai is dat,we wisten niet wat dat was en wat er ging gebeuren.Na een paar uurtjes te hebben gevlogen stond in één keer alles stil en geen lawaai meer.(bleek dat we waren geland).

Na een tijdje mochten we met Aukje mee en die vertelde ons dat onze nieuwe baasjes al stonden te wachten,snapte er niks van maar goed. Eindeijk werd de bench opengemaakt en zat daar een vrouwtje op haar knieen tegen me te praten,waarover weet ik niet want toen kwam ik bij een ding met vier wielen en daar werd ik ingetild en dat vrouwtje ging ook daar in,werd toen de achterdeur dicht gedaan en gingen we weer rijden.Op naar Leeuwarden met een tussenstop waar ik wat lekkers kreeg en wat drinken.

Toen ik daar aankwam en ze de deur open deden schrok ik wel even hoor,er waren nog meer honden daar, die gelijk mij kwamen te begroeten,was natuurlijk eerst wel wat bang. Ook lopen er daar nog poezen en konijntjes waar ik de volgende dag in kontakt mee kwam. met de ziel onder de arm. Maar ik moest eerst wel wennen hoor aan alles, heb zoals ze hier zeggen eerst met de ziel onder de armen gelopen.

Maar nu,een paar weekjes verder is de beer los,ik luister als het mij uitkomt,maar ach ze kunnen me altijd paaien als ik wat lekkers krijg he,want daarvoor doe ik alles.En dat weten ze ook.Heb geweldige vriendjes hier en een klein vriendinnetje dat is echt mijn maatje.We zijn altijd samen aan het spelen. Begin door te krijgen dat ik buiten moet plassen ,poepen doe ik daar zowiezo wel.

En verder gaat het nu heel goed.Ik zit echt lekker in mijn vel.We gaan veel weg,ook vaak naar het strand en een recreatieruimte waar een strand is apart voor honden. Helemaal geweldig daar,begin het water ook leuk te vinden,net zoals lekker graven in het zand.Weet je wat het leuke is? Daar is altijd wel iemand die met me gaat spelen.

Ook eet ik nu heel goed,wat eerst een drama was,maar de dierenarts zei dat het wel goed zou komen,en tot zover gaat dat ook helemaal uitkomen.Ben in die 5 weken ongeveer 12 kilo gegroeid en dat is natuurlijk helemaal geweldig he.Ga nu binnenkort ook naar school,vrouwtje zegt dat ik oostindisch doof ben,wat dat is weet ik niet hoor,ik luister heus wel als ze een koekje of iets anders lekkers hebben,als ze dan zeggen zit of af,dan doe ik dat heus wel. Dus dit was weer eens een berichtje van mij,en binnenkort horen jullie wel van me hoe ik het doe op school.

Een hele dikke lebber van mij en o ja, de groetjes van al mijn baasjes

2 reacties:

yvonne zei

Wat een bofkont met zoveel andere dieren ,trouwens een prachthond en geweldig leuke foto's vooral van de herfst met al de honden .veel geluk allemaal .knuffel yvonne

Anoniem zei

Wat een fijn verhaal toch weer, haha! Succes en plezier maar weer! allemaal aaien voor jullie van Marjan

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.