zaterdag 24 oktober 2009

Opoe



deze lieve oogjes worden weer bruin......

11 NOVEMBER IS DE DAG
 DAT JE LICHTJE WEER BRANDEN MAG.

IK BEN DEGENE DIE LEKKER
ONDER ZIJN KIN GEKRIEBELD WORDT.

Geboren in het warme Spanje als prachtige cocker. Al snel bleek dat mijn leventje beperkt was. Een touw van 1,5 meter op een patio was mijn leven. Vele jaren heb ik daar overleefd. Lopen kon ik bijna niet.Geen ruimte, en ook mijn nagels lagen als een krul onder mijn pootjes. Tot de dag dat Fabienne mij heeft weggehaald.Wat een vooruitgang!Een prachtig hok in de refugio en later bij iemand te gast.Ik was inmiddels ruim 7 jaar. Aukje werd gebeld en ja...ik mocht naar huis! Wat een vreugde op de luchthaven van Rotterdam.

Ik was van plan om alles een keer te gaan proberen in de vrije wereld en heb zelfs de krant nog gehaald vorig jaar, omdat ze mij "de chocolade hond van Purmerend" noemden, en reken maar dat ik genoten heb van mijn vrijheid. Ben zelfs nog in de honden chocolade gezet door Total benzine station omdat ik daar regelmatig chocolade heb gestolen.

Veel dingen gedaan: op vakantie geweest naar Frankrijk, heel veel gezwommen in zee en een groot meer,alle sloten in het bos ken ik ,totdat mijn licht uit ging!!! Volkomen donker/mistig is het. Zie niks meer........

Gelukkig blijkt het staar te zijn en vlieg ik samen met Aukje terug naar mijn redder, Fabienne, waar ik 11 november, jajaja, de dag dat alle lichtjes aangestoken worden ivm Sint Maarten,mijn eerste behandeling ga krijgen om weer te kunnen gaan zien. Het voelt alsof mijn lichtjes ook weer aangestoken gaan worden, wat ben ik blij. Ik kan nl helemaal niet leven met deze situatie, huil veel en ben echt de weg kwijt.

Iedereen zal ik op de hoogte houden van mijn herstel en ik wil jullie straks allemaal met eigen ogen ontmoeten op de volgende Padul dag!
Een stevige poot

ps duim voor me!!!
Opoe.

( in Spanje bekend als Leonardo)

2 reacties:

Anoniem zei

Wij duimen zeker:)!!!

Liefs,
Judith, Evelien en Fe!

yvonne de groot zei

als alle bezitters van een GPhondje duimen dan moet het vast goed komen !!wat een gezellig stelletje cockers!zien jou haast niet meer aukje
liefs en het allerbeste voor opoe!!yvon

Een reactie posten

mail voor dit blog

SVP UW BIJDRAGEN TIJDELIJK ZENDEN NAAR aukje@granadapadul.com !!!

Wegens omstandigheden wordt het weblog op dit moment maar 1 keer per week bijgehouden
.

Hee
ft u foto's of een verhaal?
Mail naar Erna:
erna@granadapadul.com

Uw mooiste foto's worden geselecteerd.
Vermeld er
svp bij of u het stukje mét
of zonder uw naam wenst op het blog.

Hond van de maand

Hond van de maand
Irvin is onze hond van de maand mei. Klik op de foto voor meer informatie

Over Granada Padul

Uw reacties


Een aantal GELUKSHONDEN

O.a deze honden vonden een thuis

Snuffel op dit blog


Voor info: mail met Gisela: gies@bakkerbv.nl
Voor informatie: mail met aukje@granadapadul.com

Een greep uit onze video's


Wanneer u het baasje van Jonas215 aan het werk houdt, doneert hij 10% van de omzet voor de nieuwe refugio. Klik op het logo.